Friday, October 31, 2008

Bye to E-Nye!!!


31 oct 2008 - merupakan last day aku di Inai Kiara. Mlm sblm tu kitorg siap buat majlis farewell besar2an siap ada karaoke sumbang lagi..heheh..Sepanjang aku bekerja di syarikat ini, byk betul pengalaman yang aku dpt. Memang pengalaman ni korang xkan dapat kat kompeni lain pnye. Ape2 pun, thank buat bos2 yang steady-meady(Wan Napis, Bear, Capt n etc ) korang memang tip-top!! p/s:kat cnie aku ada byk bos tau..korg jgn main2 ngan aku..hahaha..
Thanx jugak kat department2 lain yg byk membantu. Xlupe jugak buat pihak konsultan WAHBA and Jabatan Pengairan dan Saliran Malaysia..
Dengan jasa baik korang, projek breakwater n dredging kita dah siap dah..wahwahwah..bestnye..pasni boleh la nk honeymoon bwk bini kat cnie..hahaha..ko rilek, ko follow jer...

No comments: